Aflofarm także w 2014 roku będzie planować media z Mindshare Polska
Firma farmaceutyczna Aflofarm po raz trzeci wybrała ofertę Mindshare Polska na planowanie i zakup mediów. Tym samym dom mediowy będzie współpracował z tym największym reklamodawcą w 2014 roku.
W przetargu, który wygrał Mindshare Polska, brało udział dziesięć domów mediowych. Ich nazw Aflofarm nie podał. Według naszych informacji były wśród nich m.in. Carat, Havas Media, Universal McCann.
Do zadań Mindshare należeć będzie planowanie, zakup oraz optymalizacja telewizyjnych kampanii reklamowych wszystkich marek z portfolio Aflofarmu. Pozostałe media dział marketingu firmy kupuje we własnym zakresie. Za obsługę klienta w Mindshare odpowiada zespół nadzorowany przez Annę Bieńkowską, dyrektora w pionie client leadership. Umowa pomiędzy firmami obowiązuje do końca 2014 roku.
Aflofarm jest największym polskim reklamodawcą, właścicielem takich marek, jak Apetizer, Belissa, Linea, NeoMag, Opocan czy Preventic.
(BG, 12.12.2013)
