Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 11, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Norbert Ofmański na czele Związku Firm Public Relations

Walne zgromadzenie członków Związku Firm Public Relations wybrało dotychczasowego wiceprezesa, Norberta Ofmańskiego, na prezesa zarządu związku.

Związek nie miał prezesa zarządu od początku października br. Wtedy to z funkcji prezesa zrezygnował Rafał Szymczak z agencji Profile - po tym, jak do mediów wyciekł budzący wątpliwości i krytykowany przez część branży plan komunikacyjny przygotowany przez jego agencję dla Agencji Rozwoju Przemysłu, mniejszościowego udziałowca Stoczni Gdańsk.
Formalnie kadencja zarządu, któremu przewodził Szymczak, skończy się w lutym 2014 roku (zarząd został wybrany w lutym 2012 roku na dwa lata). W zarządzie pozostało trzech wiceprezesów: Joanna Delbar (prezes Telma Group Communications), Julia Kozak (prezes Fleishman Hillard) i właśnie Norbert Ofmański (prezes On Board Public Relations), który został po rezygnacji Szymczaka jednocześnie kuratorem Związku. Jego zadaniem było zwołanie walnego zgromadzenia członków ZFPR w celu wybrania nowego prezesa. W dniu wczorajszym członkowie ZFPR wybrali Norberta Ofmańskiego, który był jedynym kandydatem. W zarządzie do końca kadencji pozostają: Joanna Delbar i Julia Kozak.
- Naszym priorytetem do czasu kolejnego walnego zgromadzenia jest przygotowanie raportu podsumowującego naszą kadencję - mówi Joanna Delbar. - Poza tym związek działa tak jak do tej pory, stałe projekty są realizowane, grupy robocze zajmują się nowymi projektami, organizujemy regularnie szkolenia branżowe - dodaje wiceprezes.
Wybór nowego prezesa był jedynym przedmiotem obrad walnego zgromadzenia - statut nie przewidywał w tym wypadku zgłaszania wniosków o zajęcie się innymi sprawami. - Na wnioski i dyskusje będzie czas w lutym - ucina Joanna Delbar pytana, czy ten najważniejszy organ ZFPR zajął się na przykład konfliktem zarządu z Pawłem Trochimiukiem, prezesem agencji Partner of Promotion i byłym prezesem ZFPR. W połowie listopada obecny zarząd ukarał jego agencję naganą za zaniżenie ceny w przetargu Ministerstwa Środowiska na obsługę PR warszawskiego szczytu klimatycznego. Prezes Partner of Promotion w odpowiedzi zażądał przeprosin i zadośćuczynienia.

(JS, 11.12.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.