Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 11, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biuro reklamy TVN ujednolici rabaty

W przyszłym roku biuro reklamy Grupy TVN zamierza wprowadzić jednolitą strukturę kosztów dla wszystkich klientów. Oznacza to wyrównanie rabatów i kosztów zakupu pakietów ratingowych.

To element nowej polityki handlowej TVN Media, którą zapowiadaliśmy we wczorajszym „Presserwisie”. Jak nam wyjaśnia Piotr Tyborowicz, dyrektor biura reklamy Grupy TVN, klienci deklarujący określony poziom wydatków na reklamę będą otrzymywać przypisany do tych kwot poziom rabatów (przy zakupie cennikowym) i kosztów dotarcia (CPP, stosowane przy zakupie pakietów GRP). – Byłaby to duża zmiana, bo obecnie wysokość rabatu zależy od tego, przez jaki dom mediowy klient kupuje: jedne domy mediowe mają lepsze warunki zakupu, inne gorsze. Teraz wszyscy mieliby równe szanse – ocenia chcący zachować anonimowość pracownik domu mediowego.
Piotr Tyborowicz zastrzega, że szczegółowe warunki handlowe między biurem reklamy a klientem będą uzależnione od sposobu zakupu, dystrybucji całkowitych wydatków na reklamę oraz poziomu zaangażowania klienta. Obecną, niejednolitą i niekonsekwentną strukturę kosztów TVN Media uważa za przejaw deformacji rynku, do jakiej doprowadził kryzys ekonomiczny. Aby upewnić klientów o stałości nowej polityki handlowej, biuro reklamy Grupy TVN zamierza poddać się audytowi, który skontroluje rzeczywiste wydatki klientów i przypisane im rabaty oraz CPP.
Przypomnijmy, że TVN Media będzie w przyszłym roku - oprócz stacji należących do TVN SA - reprezentować kanały międzynarodowych koncernów: Viacom, The Walt Disney Company, Discovery, AXN, Fox i NCG oraz polskich nadawców: Telewizję Puls, 4fun Media, Canal+ Cyfrowy, ITI Neovision.

 

(RUT, 11.12.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.