Mikołajkowy blok reklamowy w Polsacie obejrzało 5,62 mln osób
Mikołajkowy blok reklamowy był promowany w Polsacie i innych kanałach Grupy (fot. Polsat)
Tegoroczny charytatywny blok reklamowy wyemitowany 6 grudnia w Polsacie obejrzało 5,62 mln osób. Jak podały „Wydarzenia”, blok przyniósł 1,49 mln zł.
Przychód z emisji spotów jak co roku był uzależniony od widowni. Specjalny blok nadawany o godz. 18.45 przed "Wydarzeniami" zgromadził średnio 7,55 mln widzów (ok. 1,9 mln mniej niż rok temu). W grupie komercyjnej 16-49 średnia widownia reklam wyniosła 2,57 mln osób (ok. 1 mln mniej niż w ub.r.). Dało to Polsatowi odpowiednio 38,9 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 45,1 proc. w grupie komercyjnej.
Wpływy z mikołajkowego bloku reklamowego zostaną przekazane na leczenie i rehabilitację chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat. Była to dziesiąta edycja tej akcji. Dotychczasowe dziewięć przyniosło 10,5 mln zł.
Dane oglądalności - Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 10.12.2013)










