Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 06, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ComPress przygotuje strategię dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju zakończyło przetarg na agencję strategiczną. Wygrała go agencja ComPress z ofertą wycenioną na 484,6 tys. zł.

Przetarg NCBiR dotyczył opracowania strategii budowania marki, promocji i komunikacji Centrum na lata 2014-2015. Agencja ComPress pokonała swoją ofertą siedmiu konkurentów: Hill & Knowlton Poland, Althermedia, Neuron Agencję Public Relations, Warsaw Consultants, On Board Public Relations, ITBC Communication, Żarówkę PR i Marketing.
ComPress ma pracować dla NCBiR przez cztery miesiące.

(BG, 06.12.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.