Kino Polska TV SA rezygnuje z Atmedia i wybiera Polsat Media
Kino Polska TV SA jest kolejnym nadawcą, który zdecydował się zakończyć współpracę z brokerem Atmedia. Od przyszłego roku kanały spółki obsługiwać ma Polsat Media.
Polsat Media będzie sprzedawać czas reklamowy w kanałach: Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Filmbox oraz naziemnej Stopklatka TV, która ruszy w przyszłym roku. Umowa w tej sprawie nie została jeszcze podpisana.
Kanał Kino Polska był w ofercie Atmedia od 2005 roku.
Cyfrowy Polsat oferuje swoim abonentom spośród kanałów, które będzie reprezentować Polsat Media, Kino Polska i Filmbox. Czy włączy także Kino Polska Muzyka oraz - wraz ze startem - Stopklatkę TV? - Rozmawiamy z Kino Polska o potencjalnym rozszerzeniu współpracy, ale na razie jest za wcześnie na szczegóły - odpowiada Olga Zomer, rzeczniczka Cyfrowego Polsatu.
Kino Polska TV SA jest kolejnym nadawcą – po Universal Networks International – który od 2014 roku zdecydował się powierzyć obsługę brokerską Polsat Media.
W ostatnich tygodniach ze współpracy z Atmedia zrezygnowały: The Walt Disney Company, Universal Networks International, Sony Pictures Television, Fox International Channels Poland oraz Grupa ZPR.
(KOZ, 05.12.2013)
