Serialowe pasmo Polsatu nie wygrało z konkurencją
Nowy serial Polsatu "2XL" gromadził średnio 1,53 mln widzów, a siódma edycja "Hotelu 52" – 1,69 mln widzów. Czwartkowe pasmo seriali fabularnych w Polsacie nie pokonało propozycji konkurencyjnych stacji.
Emitowany w czwartki o 21 "Hotel 52" dał Polsatowi średnio 11,8 proc. udziału w rynku (11,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49) i w obu grupach był to trzeci wynik w tym paśmie. Lepiej wypadły TVP 1 – z 20,6 proc. udziału (11,9 proc. w grupie 16-49) i TVN – 15,3 proc. (17,1 proc.), a mniejszy udział miał TVP 2 – 7,4 proc. (10,2 proc.).
Z kolei debiutancki serial "2XL" wybierało średnio 14,3 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję (14,4 proc. w grupie komercyjnej). Ta produkcja przegrała tylko z TVN mającym 15,5 proc. udziału (19 proc. w grupie 16-49), wyprzedziła natomiast Jedynkę – 9,7 proc. (6,1 proc.) i Dwójkę – 4,6 proc. (4,9 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 02.12.2013)










