Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Listopad 29, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Samsung wyda w tym roku na marketing 14 mld dolarów

Samsung Electronics wyda w tym roku na promocję produktów i działania marketingowe 14 mld dolarów – podał serwis „The International Business Times”. Wo więcej niż roczny produkt krajowy brutto Islandii.

Według serwisu, Samsung ma obecnie jeden z największych budżetów marketingowych w historii światowej gospodarki.  Na tegoroczne wydatki marketingowe koncern przeznaczy 5,4 proc. swoich globalnych dochodów. Dla porównania, główny konkurent Samsunga, koncern Apple, wydaje na cele promocyjne 0,6 proc. dochodów (około 1 mld dolarów), a Coca-Cola i Microsoft odpowiednio: 3 mld i 2 mld dolarów.

(LL, 29.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.