Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 28, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hypermedia Isobar dzieli się na Hypermedia i Isobar Polska

Hypermedia Isobar (należy do Aegis Media) w grudniu przejdzie rebranding związany z podziałem na dwa podmioty: agencję kreatywną (strategia, media i digital) Isobar Polska i agencję technologiczną Hypermedia.

Paweł Wiśniewski, który wcześniej dołączył do zespołu Hypermedia Isobar jako digital production business unit director, przejmie zarządzanie agencją Hypermedia i będzie podlegał bezpośrednio dyrektorowi zarządzającemu Isobar Polska, którym będzie Krzysztof Andrzejczak - dotychczasowy szef Hypermedia Isobar. W każdym z podmiotów pracować będzie ponad 100 osób. Obecnie Hypermedia Isobar zatrudnia 230 osób.
Agencja nie komentuje planowanych zmian. (AMS)

(28.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.