Hypermedia Isobar dzieli się na Hypermedia i Isobar Polska
28.11.2013, 13:34
Hypermedia Isobar (należy do Aegis Media) w grudniu przejdzie rebranding związany z podziałem na dwa podmioty: agencję kreatywną (strategia, media i digital) Isobar Polska i agencję technologiczną Hypermedia.
Paweł Wiśniewski, który wcześniej dołączył do zespołu Hypermedia Isobar jako digital production business unit director, przejmie zarządzanie agencją Hypermedia i będzie podlegał bezpośrednio dyrektorowi zarządzającemu Isobar Polska, którym będzie Krzysztof Andrzejczak - dotychczasowy szef Hypermedia Isobar. W każdym z podmiotów pracować będzie ponad 100 osób. Obecnie Hypermedia Isobar zatrudnia 230 osób.
Agencja nie komentuje planowanych zmian. (AMS)
(28.11.2013)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
