Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Listopad 28, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed TVN i Polsatem

Dane z okresu 18.11.2013 - 24.11.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 14,14%
2 TVN 12,80%
3 Polsat 11,92%
4 TVP2 10,70%
5 TVN7 3,44%
6 TV PULS 3,19%
7 TVN24 2,95%
8 TV4 2,91%
9 Polsat2 1,79%
10 TVP INFO 1,51%
11 Puls 2 1,34%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,10%
13 TVP Seriale 1,09%
14 Polsat News 1,01%
15 TVP Regionalna 0,99%
16 ATM Rozrywka 0,88%
17 TVP Rozrywka 0,85%
18 Polo TV 0,80%
19 TV6 0,80%
20 Polsat Sport 0,78%
  Inne 25,01%












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2013-11-18 20:45:28 7 025 19,65%
2 TELEEXPRESS TVP1 2013-11-24 17:00:55 5 932 16,59%
3 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - SKRÓT - KLINGENTHAL TVP1 2013-11-24 17:17:14 5 879 16,45%
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2013-11-20 20:44:46 5 732 16,03%
5 STUDIO SPORT TVP1 2013-11-24 16:39:56 5 283 14,78%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2013-11-21 20:30:46 5 160 14,44%
7 FAKTY TVN 2013-11-24 19:00:04 4 581 12,82%
8 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - KLINGENTHAL TVP1 2013-11-24 13:06:00 4 528 12,67%
9 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2013-11-18 20:07:16 4 523 12,65%
10 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-11-24 20:02:07 4 358 12,19%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(28.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.