Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 25, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat po siedmiu latach rezygnuje z pokazywania Formuły 1

(Fot. Karol Piechocki)

Telewizja Polsat nie będzie starać się o prawa do pokazywania wyścigów Formuły 1 w następnych sezonach – dowiedział się nieoficjalnie ”Presserwis”.

Wczoraj Polsat transmitował ostatnie Grand Prix Formuły 1 tego sezonu – wyścig w Brazylii. Z widzami pożegnał się Włodzimierz Zientarski, prowadzący studio F1 w Polsacie.
Jak się dowiedzieliśmy, decyzja nadawcy o rezygnacji z pokazywania imprezy wynika z oszczędności oraz ze słabych wyników oglądalności wyścigów Formuły 1, odkąd przestał w nich jeździć Robert Kubica.
Wczoraj wieczorem nie udało nam się skontaktować z Marianem Kmitą, dyrektorem ds. sportu w Telewizji Polsat.
Nieoficjalnie spekuluje się, że prawa do pokazywania Formuły 1 może przejąć Fox International Channels. Koncern przymierza się do uruchomienia kanału Fox Sports także w Polsce. Ostatnio nabył prawa do pokazywania koszykarskiej Euroligi oraz amerykańskiej Major League Baseball. Dodatkowo Fox kupił licencję do transmitowania niemieckiej Bundesligi w Holandii i we Włoszech.
Polsat pokazywał Formułę 1 od 2007 roku. Najlepszą oglądalność notowały wyścigi w 2009 roku – średnio śledziło je 2,1 mln widzów. W 2008 roku widownia F1 sięgała 3,9 mln widzów – tyle osób przyciągnęła transmisje z Grand Prix Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Wcześniej, w latach 2004-2006, wyścigi Formuły 1 transmitowała TV 4. W 2006 roku debiut Roberta Kubicy w Grand Prix Budapesztu do Czwórki przyciągnął 2,4 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.