Jarosław Gugała został Świętym Mikołajem

Jarosław Gugała i Krzysztof Kowalewski w kampanii mikołajkowego bloku Polastu (fot. materiały prasowe)
Od wczoraj prowadzona jest kampania promująca 10 edycję akcji mikołajkowego bloku reklamowego w telewizji Polsat.
Wpływy z bloku reklamowego, który zostanie wyemitowany 6 grudnia o 18.45, tuż przed "Wydarzeniami", zostaną przekazane na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat. Dotychczasowe dziewięć edycji kampanii przyniosło 10,5 mln zł.
Akcję wesprze kampania składająca się z czterech 60-sekundowych spotów, które emitowane są w telewizji Polsat i w kanałach tematycznych tego nadawcy. W spotach reklamowych występują dziennikarze Polsat News: Dorota Gawryluk, Magda Sakowska, Maciej Stroiński. W rolę Świętego Mikołaja wcielił się prowadzący "Wydarzenia" Jarosław Gugała.
Kampanię zrealizowała telewizja Polsat, a spoty wyreżyserował Michał Fazlejew.
DR, PR
