Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 22, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jarosław Gugała został Świętym Mikołajem

Jarosław Gugała i Krzysztof Kowalewski w kampanii mikołajkowego bloku Polastu (fot. materiały prasowe)

Od wczoraj prowadzona jest kampania promująca 10 edycję akcji mikołajkowego bloku reklamowego w telewizji Polsat.

Wpływy z bloku reklamowego, który zostanie wyemitowany 6 grudnia o 18.45, tuż przed "Wydarzeniami", zostaną przekazane na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat. Dotychczasowe dziewięć edycji kampanii przyniosło 10,5 mln zł.
Akcję wesprze kampania składająca się z czterech 60-sekundowych spotów, które emitowane są w telewizji Polsat i w kanałach tematycznych tego nadawcy. W spotach reklamowych występują dziennikarze Polsat News: Dorota Gawryluk, Magda Sakowska, Maciej Stroiński. W rolę Świętego Mikołaja wcielił się prowadzący "Wydarzenia" Jarosław Gugała.
Kampanię zrealizowała telewizja Polsat, a spoty wyreżyserował Michał Fazlejew.

DR, PR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.