Piotr Żyła w kolejnej kampanii - tym razem dla Orange i Samsunga (wideo)

Skoczek narciarski Piotr Żyła został twarzą akcji promocyjnej Orange i Samsunga, w której można wygrać wyjazd na igrzyska olimpijskie w Soczi.
Skoczek zachęca, by w salonie Orange kupić telefon marki Samsung i odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób będzie się dopingować polskich olimpijczyków. Autorzy najbardziej kreatywnych pomysłów zostaną nagrodzeni - polecą do Soczi. Akcję wspiera kampania telewizyjna obejmująca największe ogólnopolskie stacje telewizyjne i internetowa.
Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett. Media zakupił dom mediowy MEC. Produkcją zajęło się studio filmowe Lemon, zaś postprodukcją - Platige Image.
Piotr Żyła reklamował już m.in. paluszki Beskidzkie (Aksam) a także zabawę dla słuchaczy RMF FM "Żyła złota".
DR
