Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Listopad 20, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydatki na reklamę leków większe niż na reklamę żywności

Dane z okresu 11.11.2013 - 17.11.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 12,60%
2 TVP1 12,58%
3 Polsat 11,99%
4 TVP2 10,37%
5 TV PULS 3,53%
6 TVN7 3,37%
7 TVN24 3,33%
8 TV4 3,01%
9 TVP INFO 1,98%
10 Polsat2 1,84%
11 Puls 2 1,38%
12 TVP Seriale 1,26%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,18%
14 Polsat News 1,15%
15 TVP Regionalna 1,12%
16 ATM Rozrywka 0,93%
17 Discovery 0,85%
18 TVP Rozrywka 0,82%
19 TV6 0,82%
20 TVN Style 0,80%
  Inne 25,09%

 












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2013-11-12 20:46:14 6 888 19,27%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2013-11-13 20:45:48 5 585 15,62%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2013-11-14 20:30:28 5 288 14,79%
4 TELEEXPRESS TVP1 2013-11-11 17:00:09 5 209 14,57%
5 MECZ TOWARZYSKI PIŁKI NOŻNEJ /TRANSMISJA/ POLSKA - SŁOWACJA TVP1 2013-11-15 20:31:44 4 496 12,58%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2013-11-13 20:07:42 4 341 12,14%
7 FAKTY TVN 2013-11-17 19:00:04 4 322 12,09%
8 WIADOMOŚCI TVP1 2013-11-11 19:30:09 4 080 11,41%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-11-15 20:01:19 3 762 10,52%
10 WYDARZENIA Polsat 2013-11-11 18:50:08 3 559 9,96%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(20.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.