Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 19, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Filip Springer "Zdejmijcie te szmaty!" - i Beko zdejmuje

(fot. www.facebook.com/BekoPolska)

Firma Beko zapowiada, że po krytyce internautów ściągnie reklamę, którą zasłoniła dwupiętrowy dom w warszawskiej Dolinie Służewieckiej.

O tym, że w piątek (14 listopada) producent sprzętu AGD na stelażu reklamowym rozwiesił w Warszawie wielką płachtę promującą produkty tej firmy, napisała Gazeta.pl. Internauci (na profilu marki Beko i na Gazeta.pl) natychmiast zaczęli krytykować zasłonięcie dwupiętrowego budynku przy ul. Fosa. Filip Springer, autor książki "Wanna z kolumnadą" o polskiej przestrzeni publicznej, apelował do Beko: "Zdejmijcie te szmaty! Budynki w tym mieście to nie słupy reklamowe, kompletnie nie czujecie żenady?". Inne komentarze wpisywały się w ten ton: "Beko kojarzy się już tylko z robieniem syfu w mieście"; "Proszę nie oszpecać miasta, zabierzcie to stąd. Wstyd" .
Firma Beko zareagowała i na swoim fan page na Facebooku opublikowała oficjalne oświadczenie, w którym informuje, że opinie klientów przekonały ją, by w najbliższych dniach zakończyć promocję w tym miejscu. "Chcemy poprzez naszą reklamę przekazywać możliwie najwięcej pozytywnych emocji, a w tym przypadku niestety tak się nie działo, dlatego nie zamierzamy korzystać z tej powierzchni reklamowej ani teraz, ani w przyszłości" - napisano w oświadczeniu.
Z raportu TNS Polska o stosunku Polaków do reklamy zewnętrznej wynika, że jesteśmy zmęczeni komunikacją marketingową w miejscu zamieszkania. Mimo to 77 proc. badanych pozwoliłoby umieścić reklamę na swoim budynku w zamian za wynagrodzenie. - Niektóre firmy zajmujące się stricte taką reklamą bardzo chętnie korzystają z propozycji właścicieli, którzy umożliwiają postawienie tego typu konstrukcji. Bo w 99 procentach to nie jest idea firmy reklamy zewnętrznej, ale idea właściciela nośnika - przyznaje Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.

DR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.