TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 19, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drożeją reklamy w Radiu Zet, w RMF FM - bez zmian

Eurozet od grudnia br. podnosi ceny reklam w Radiu Zet. Cenniki Grupy RMF nie zmienią się.

Średnia cena 30-sekundowego spotu emitowanego w godz. 6-20 w Radiu Zet wzrośnie o 3,6 proc. W cenniku najdroższe pozostaje pasmo 8-8.30 od środy do piątku, w którym za spot trzeba będzie zapłacić od grudnia 18 tys. zł, czyli o 13,2 proc. więcej niż obecnie.
”Bardzo duży popyt na czas reklamowy Radia Zet oraz wzrost poziomu słuchalności w grupie celowej rozgłośni (w dni powszednie w godz. 6–20, w grupie 28-49 lat, udział w rynku słuchalności Radio Zet wzrósł z 17 procent do 18,3 procent w fali sierpień – październik 2013 w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego) skłonił nas do podjęcia decyzji o wprowadzeniu zmian w cenniku reklamy Radio Zet” – tak w komunikacie prasowym uzasadnia podwyżkę Jaromir Sroga, dyrektor biura reklamy Eurozetu. Poprzednia podwyżka cen reklam w Radiu Zet została wprowadzona w kwietniu ub.r.
Nie zmieniły się ceny reklam w innych stacjach Eurozetu oraz ceny pakietów handlowych oferowanych przez RRM Dom Sprzedaży Radia.
Wczoraj swoje zimowe cenniki ogłosiła Grupa RMF, ceny reklam pozostawiła na dotychczasowym poziomie. W RMF FM najwięcej trzeba zapłacić za 30-sekundowe spoty emitowane od środy do piątku w paśmie 8-10 rano – 22,9 tys. zł.
– Grupa RMF dopasowuje cenniki do aktualnej sytuacji rynkowej i uwzględnia sezonowość rynku reklamowego. W naszej ocenie dzisiaj nie ma przesłanek do tego, by w okresie zimowym zmieniać ceny – mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży w Grupie RMF. - Zwykle po świętach Bożego Narodzenia aktywność wielu reklamodawców jest na niższym poziomie. Tym klientom chcemy zaproponować atrakcyjne ceny i koszty dotarcia. Rynek reklamowy nadal jest chimeryczny i choć są pierwsze sygnały poprawy sytuacji, to z pewnością zbyt wcześnie, by mówić o huraoptymizmie – dodaje.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.