Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Listopad 18, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN przed TVP 1 i Polsatem

Dane z okresu 04.11.2013 - 10.11.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 13,40%
2 TVP1 12,64%
3 Polsat 11,77%
4 TVP2 10,84%
5 TVN7 3,33%
6 TV PULS 3,08%
7 TVN24 2,95%
8 TV4 2,78%
9 Polsat2 1,80%
10 Puls 2 1,30%
11 TVP INFO 1,25%
12 TVP Seriale 1,24%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,16%
14 TVP Regionalna 1,01%
15 Polsat News 1,01%
16 ATM Rozrywka 0,97%
17 Discovery 0,84%
18 TVP Rozrywka 0,83%
19 TV6 0,82%
20 TVN Style 0,74%
  Inne 26,24%

 












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2013-11-04 20:45:28 7 130 19,95%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2013-11-06 20:44:28 5 342 14,95%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2013-11-07 20:29:56 4 834 13,52%
4 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2013-11-04 20:07:53 4 689 13,12%
5 TELEEXPRESS TVP1 2013-11-04 17:00:07 4 393 12,29%
6 FAKTY TVN 2013-11-10 19:00:05 4 213 11,79%
7 WIADOMOŚCI TVP1 2013-11-07 19:30:17 3 897 10,90%
8 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2013-11-05 21:39:46 3 620 10,13%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-11-10 20:02:20 3 534 9,89%
10 PROGNOZA POGODY TVP1 2013-11-10 20:12:12 3 399 9,51%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(18.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.