Velvet wybiera 21E do obsługi kreatywnej i szykuje przetarg mediowy
Agencja kreatywna Twentyoneeast (21E) z grupy Young & Rubicam zajmie się obsługą marki Velvet.
Firma Velvet Care, właściciel brandu Velvet, prowadziła przetarg na pełną obsługę reklamową tej marki. Z informacji "Presserwisu" wynika, że brało w nim udział pięć agencji. Do finału przeszły dwie - Lowe Warsaw i Twentyoneeast (jeszcze jako część Y&R - przypomnijmy, że 21E oficjalnie zadebiutowała w listopadzie). Ostatecznie zwyciężyła ta ostatnia.
Jak zapowiada Roman Jawczyk z marketingu Velvet Care, w ciągu kilku tygodni firma ogłosi przetarg na obsługę mediową. Intensywna kampania Velvet planowana jest na wiosnę przyszłego roku.
Ostatnio za obsługę marki Velvet, kiedy jeszcze należała ona do Kimberly-Clark, odpowiadała agencja reklamowa S4, a za działania shopper marketingu i aktywacyjne - MarketShare.
(AMS, 15.11.2013)










