Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Listopad 15, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spadł zysk netto Multimedia Polska

Operator kablowy Multimedia Polska SA zanotował wzrost przychodów, ale spadek zysku netto.

W pierwszych trzech kwartałach br. spółka osiągnęła 523,7 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r.). Z tego 260,1 mln zł stanowiły wpływy w segmencie telewizyjnym (wzrost o 5 proc.), 159 mln zł - w segmencie Internetu (wzrost o 9 proc.) oraz 87,5 mln zł przychody w segmencie usług głosowych (spadek o 7 proc.). Operator wypracował 22,8 mln zł zysku netto (spadek o 38 proc.). EBITDA wyniosła 266,1 mln zł (wzrost o 3 proc.).
Liczba sprzedanych usług (RGU) na koniec września br. wyniosła 1,78 mln, czyli o 3 proc. więcej, niż rok wcześniej. RGU telewizji przekroczyła 1 mln, z czego 309 tys. to klienci telewizji cyfrowej (wzrost o 20 proc.). Z Internetu korzystało 492 tys. klientów (wzrost o 5 proc.), a z usług głosowych - 285 tys. (wzrost o 0,7 proc.).

(KOZ, 15.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.