Polsat prognozuje niski jednocyfrowy wzrost rynku reklamy w 2014 roku
Po trzech kwartałach br. przychody z reklamy i sponsoringu Grupy Telewizji Polsat spadły o 4,7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. W przyszłym roku Polsat spodziewa się wzrostu rynku reklamy.
Grupa w ciągu dziewięciu miesięcy br. osiągnęła 573 mln zł przychodu z reklamy i sponsoringu. W samym trzecim kwartale br. wyniósł on 166 mln zł i był o 3,4 proc. niższy niż w analogicznym okresie ub.r. (w przychodach uwzględniono 9 mln zł konsolidowanych od września br. wyników Polskich Mediów SA).
Polsat podtrzymał swoją prognozę spadku rynku reklamowego w br. na średnim jednocyfrowym poziomie. – W przyszłym roku nastąpi niski jednocyfrowy wzrost – stwierdził na wczorajszej konferencji prasowej Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat.
(KOZ, 15.11.2013)










