TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 13, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy pakiet radiowy ma konkurować z ofertą RMF

Dzisiaj Agencja Reklamy Polskiego Radia, Grupa Radiowa Time i Radiowe Doradztwo Reklamowe (Agora SA) rozpoczynają sprzedaż nowego pakietu reklamowego Joker.

Pakiet Joker tworzą stacje Polskiego Radia (Program I, III i IV), Grupy Radiowej Time (sieci Eska i Radio Wawa, Eska Rock, osiem stacji Radia Plus i Vox FM) oraz Agory (sieci Złote Przeboje i Radio Roxy, Tok FM oraz Blue FM).
Jak podano w komunikacie, Joker jest przeznaczony dla klientów realizujących kampanie reklamowe o zasięgu ogólnopolskim. – Ze względu na zasięg, koszty dotarcia, strukturę audytorium, współsłuchalność i lojalność słuchaczy wszystkich stacji wchodzących w skład tej oferty jest to pakiet, który może być wykorzystany przy reklamie produktów mainstreamowych, czyli o dużym zasięgu, jak i tych, które wymagają subtelnych zabiegów, jeśli chodzi o grupę docelową – komentuje Wojciech Piwocki, dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia. – Zarówno uczestnicy rynku radiowego, jak i reklamodawcy potrzebują oferty, która jest alternatywą dla absolutnego dominanta – dodaje Piwocki.
Zasięg dzienny pakietu Joker wynosi 37,4 proc. (w dni powszednie) i 36,2 proc. (we wszystkie dni tygodnia). Dla porównania: RMF 3D Extra osiąga 37,9 proc. (w dni powszednie) oraz 36,4 proc. (we wszystkie dni), a RMF 3D odpowiednio: 34,3 proc. i 33,1 proc. (Radio Track, sierpień-październik br.).
– Pakiet Joker ma w strukturze ponad 35 procent osób w wieku powyżej 50 lat. Emerytów i rencistów jest ponad dwa razy więcej niż w RMF 3D. Największą stacją radiową wchodzącą w jego skład jest Jedynka. To może wpłynąć na zainteresowanie tym produktem – ocenia Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży w Grupie RMF.
– Joker to taki miszmasz: od Eski mającej kilkunastoletnich słuchaczy po radiową Jedynkę ze słuchaczami powyżej 60 roku życia – komentuje z kolei Alfred Ejsmont, radio, outdoor, ambient & cinema director w domu mediowym Universal McCann. – Jest już podobny produkt – Highway FM – ze stacjami Polskiego Radia i Time, ale średnio przyjął się na rynku. Lepiej radzi sobie O-Okularnik (rozgłośnie Polskiego Radia i Agory – przyp. red.), sprofilowany na dojrzalszego słuchacza – zauważa Ejsmont.
– Sukces Jokera lub jego brak będą głównie zależeć od warunków handlowych. Klienci oczekują nie tylko zasięgu, ale też kontekstu jakościowego – podsumowuje Alfred Ejsmont.

(KOZ, 13.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.