TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 12, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF FM z najsłabszą słuchalnością od ponad roku

W najnowszej fali badań Radio Track, realizowanych przez Millward Brown, RMF FM miał najniższą słuchalność od ponad roku.

RMF FM w okresie sierpień-październik br. osiągnął 23,7 proc. udziału w czasie słuchania. To spadek zarówno względem fali maj-lipiec br., jak i sierpień-październik ub.r. (w obu rozgłośnia miała 25,6 proc.). Po raz ostatni stacja zanotowała taki wynik w fali marzec-maj ub.r.
Słuchalność Radia Zet wyniosła 14,5 proc. – spadek wobec 14,7 proc. w fali maj-lipiec br. oraz 15,2 proc. w sierpień-październik ub.r.
Program I Polskiego Radia co prawda zanotował spadek rok do roku (z 12 proc. do 11,1 proc.), ale jako jedyna rozgłośnia ogólnopolska zwiększył udział w porównaniu z falą maj-lipiec br. (10,2 proc.)
Udział Programu III Polskiego Radia w fali sierpień-październik br. nie zmienił się względem maj-lipiec br. (7,2 proc.), ale spadł wobec wyniku z analogicznego okresu ub.r. (7,9 proc.).
http://chart.googleapis.com/chart?chxl=0:|0%25|10%25|20%25|30%25|1:|RMF+FM|Radio+Zet|Program+I|Program+III|Radio+Maryja|Program+IV|Program+II|2:|Dane%3A+badanie+Radio+Track%2C+Millward+Brown.+Od+X.2012+wprowadzono+kategori%C4%99+wykszta%C5%82cenia+do+wa%C5%BCenia+danych&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7|2,22&chxr=0,0,4000000|1,0.5,7.5|2,0,45&chxs=0,000000,11.5,0,lt,676767|1,000000,11.5,0,l,676767|2,000000,10.5,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=32,0,7&chs=550x320&cht=bvg&chco=3366CC,4B852C&chds=0,30,0,30&chd=t:25.6,15.2,12,7.9,2.7,0.5,0.5|23.7,14.5,11.1,7.2,2.2,0.5,0.4&chdl=sierpie%C5%84+-+pa%C5%BAdziernik+2012|sierpie%C5%84+-+pa%C5%BAdziernik+2013&chdlp=t&chma=40,5,30,40&chm=N,000000,0,0:7,13,1|N,000000,1,0:7,13,1&chtt=S%C5%82uchalno%C5%9B%C4%87+og%C3%B3lnopolskich+stacji+radiowych+(w+proc.)&chts=000000,13.5

Udział Radia Eska, lidera wśród sieci radiowych, w czasie słuchania w fali sierpień-październik ub.r. wyniósł 7,1 proc., co oznacza spadek z 7,7 proc. w analogicznym okresie ub.r. Jest on jeszcze większy, jeśli najnowsze wyniki porównamy z falą maj-lipiec br., kiedy Eska miała 8,3 proc.
Mniejszą słuchalność osiągnęła również inna sieć adresowana do młodzieży – RMF Maxxx – rok do roku z 3,5 proc. do 2,8 proc. Z kolei w fali maj-lipiec br. jej udział wyniósł 3,2 proc.
Sieć Radio Plus zwiększyła słuchalność zarówno rok do roku (z 0,9 proc. do 4,8 proc.), jak i w porównaniu z falą maj-lipiec br. (3,8 proc.)
http://chart.googleapis.com/chart?chxl=0:|0%25|1%25|2%25|3%25|4%25|5%25|6%25|7%25|8%25|1:|Eska|Audytorium+17|Radio+Plus|Z%C5%82ote+Przeboje|RMF+Maxxx|Planeta+FM%2FZet+Gold|Radio+Wawa|Antyradio|Radio+Roxy|2:|Dane%3A+badanie+Radio+Track%2C+Millward+Brown.+Od+X.12r.+wprowadzono+kategori%C4%99+wykszta%C5%82cenia+do+wa%C5%BCenia+danych&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7,8,9|2,90&chxr=0,0,4000000|1,0.5,9.5|2,0,200&chxs=0,000000,0,0,lt,676767|1,000000,7,0,l,676767|2,000000,9,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=24,0,9&chs=550x376&cht=bvg&chco=3366CC,4B852C&chds=0,9.2,0,9.2&chd=t:7.7,5,0.9,3.7,3.5,0.9,1,0.5,0.3|7.1,5.8,4.8,3.8,2.8,1,0.9,0.4,0.3&chdl=sierpie%C5%84+-+pa%C5%BAdziernik+2012|sierpie%C5%84+-+pa%C5%BAdziernik+2013&chdlp=t&chma=10,10,30,35&chm=N,000000,0,0:9,13,1|N,000000,1,0:9,13,1&chtt=S%C5%82uchalno%C5%9B%C4%87+sieci+radiowych+(w+proc.)&chts=000000,14.5

Spośród rozgłośni ponadregionalnych największą słuchalność w fali sierpień-październik br. miało Eska Rock – 1,5 proc. (1,7 proc. w fali sierpień-październik ub.r. i 1,7 proc. w fali maj-lipiec br.), Radio Tok FM – 1 proc. (1,1 proc. i 1,1 proc.), RMF Classic – 1 proc. (0,8 proc. i 0,9 proc.), Chilli Zet – 0,5 proc. (0,5 proc., 0,3 proc.), Radio PiN – 0,1 proc. (0,2 proc. i 0,1 proc.).
Przypomnijmy, że od października ub.r. do ważenia danych wprowadzono kategorię wykształcenia. Jak zaznacza Komitet Badań Radiowych, w wyniku tej zmiany porównywalność danych słuchalności rok do roku może być ograniczona. (KOZ)

(12.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.