Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 12, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Visa zredukuje budżety obsługiwane przez agencje PR

Operator kart płatniczych Visa dokona radykalnych cięć swoich wydatków związanych z obsługą public relations – ujawnił serwis ”PR Week”.

Według serwisu, firma, która rozbudowuje dział PR (liczy on już 90 osób), znacznie zredukuje budżet przeznaczony na zlecenia dla agencji zewnętrznych. Szczegóły planowanych cięć nie zostały ujawnione.
Obecnie Visa korzysta z usług agencji: FleishmanHillard, Edelman i Brunswick. (LL)

(12.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.