Wystartowała kampania wizerunkowa Lotto
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Totalizatora Sportowego, właściciela marki Lotto.
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Lotto. Gramy dla sportu i kultury”. Spot reklamowy będzie emitowany do końca listopada w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsacie i w stacjach tematycznych. 10-sekundowy spot pojawia się na początku bloków reklamowych, a 30-sekundowy w środku lub na końcu bloku. Spoty są wyświetlane też w salach kinowych sieci Nam, Multikino i Kinads.
Działania w Internecie potrwają do 15 grudnia. Kampania obejmie banery w portalach i konkurs dla graczy. Zaplanowane jest też wsparcie w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej – citylighty w ośmiu miastach. Równocześnie w punktach sprzedaży biletów oraz w kinach rozdawane będą etui z layoutem kampanii.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Brain. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.
AW, PR










