Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ministerstwo Transportu wybrało ZenithOptimedia Group

Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej wybrało dom mediowy ZenithOptimedia Group do współpracy przy kampanii społecznej "Zwolnij".

Resort zaprosił domy mediowe do złożenia ofert na zakup czasu antenowego w telewizji i radiu oraz zapewnienie emisji spotów reklamowych dla kampanii społecznej promującej bezpieczne zachowania wśród uczestników ruchu drogowego. Dał im na to zaledwie kilka dni. Na zaproszenie odpowiedziało pięć firm, wśród nich ZenithOptimedia Group. Nazw pozostałych resort nie podaje.
Kampanię zaplanowano na kilka tygodni. Ma się zakończyć nie wcześniej niż 6 grudnia br. Budżet tych działań nie został ujawniony.

BG

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.