Kanadyjscy kreatywni wydrukowali sobie Cannes Lions (wideo)
07.11.2013, 14:10
Kanadyjska agencja Rethink znalazła prosty sposób na zdobycie nagród największych światowych festiwali reklamowych - wydrukowała je na drukarce 3D.
Agencja posiadająca oddziały w Vancouver i Toronto udostępniła w Internecie film prezentujący produkcję Lwów (nagród rozdawanych na festiwalu Cannes Lions), Ołówków (One Show) i innych prestiżowych nagród. W sumie Rethink “zdobyła” 811 Złotych Lwów i 194 Srebrne Ołówki. Kreatywni Kanadyjczycy “otrzymali” również pierwszą w historii nagrodę Publicis-Omnicom Agency of the Year, chociaż nie mają nic wspólnego z żadnym z tych dwóch holdingów, planujących fuzję na początku przyszłego roku.
(LL, 07.11.2013)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










