Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanadyjscy kreatywni wydrukowali sobie Cannes Lions (wideo)

Kanadyjska agencja Rethink znalazła prosty sposób na zdobycie nagród największych światowych festiwali reklamowych - wydrukowała je na drukarce 3D.

Agencja posiadająca oddziały w Vancouver i Toronto udostępniła w Internecie film prezentujący produkcję Lwów (nagród rozdawanych na festiwalu Cannes Lions), Ołówków (One Show) i innych prestiżowych nagród. W sumie Rethink “zdobyła” 811 Złotych Lwów i 194 Srebrne Ołówki. Kreatywni Kanadyjczycy “otrzymali” również pierwszą w historii nagrodę Publicis-Omnicom Agency of the Year, chociaż nie mają nic wspólnego z żadnym z tych dwóch holdingów, planujących fuzję na początku przyszłego roku.

(LL, 07.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.