Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Listopad 07, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał TVP Info dobił do pierwszej 10.

Dane z okresu 28.10.2013 - 03.11.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 12,78%
2 TVP1 12,20%
3 Polsat 11,21%
4 TVP2 10,74%
5 TV PULS 3,82%
6 TVN7 3,37%
7 TVN24 2,98%
8 TV4 2,94%
9 Polsat2 1,86%
10 TVP INFO 1,42%
11 Puls 2 1,38%
12 TVP Seriale 1,23%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,15%
14 Polsat News 1,13%
15 TVP Regionalna 1,13%
16 TV6 0,94%
17 ATM Rozrywka 0,94%
18 TVN Style 0,84%
19 AXN 0,82%
20 TVP Rozrywka 0,76%
  Inne 26,36%

 














Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2013-10-29 20:45:06 6 944 19,43%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2013-10-30 20:45:26 5 500 15,39%
3 TELEEXPRESS TVP1 2013-11-03 17:00:04 4 884 13,66%
4 FAKTY TVN 2013-11-03 19:00:06 4 679 13,09%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2013-10-29 20:07:17 4 507 12,61%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2013-10-31 20:32:29 4 142 11,59%
7 WIADOMOŚCI TVP1 2013-10-28 19:30:12 3 990 11,16%
8 MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./ TVN 2013-11-03 20:00:46 3 567 9,98%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-11-01 20:01:08 3 547 9,92%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2013-10-29 21:40:38 3 389 9,48%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(07.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.