Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 06, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Barilla zmienia strategię po wypowiedzi prezesa o homoseksualistach

Włoska grupa Barilla, największy na świecie producent makaronów, dokonała zmian w strategii komunikacyjnej w związku z niedawną kontrowersyjną wypowiedzią jej szefa rady dyrektorów dotyczącą homoseksualistów.

Pod koniec września Guido Barilla, szef rady dyrektorów grupy Barilla, oświadczył w wywiadzie radiowym, że w kampaniach reklamowych jego firmy nie będą występować pary homoseksualne. Wypowiedź wywołała falę komentarzy i oburzenia - włoskie organizacje gejowskie i partie lewicowe ogłosiły bojkot produktów grupy Barilla oraz współpracujących z nią firm.
Wczoraj włoska firma poinformowała, że od tej pory w spotkaniach z mediami Barillę reprezentować będą wyłącznie jej rzecznik Luca Virginio i prezes Claudio Colzani. Podkreślono również, że grupa zdecydowała się na utworzenie nowego działu doradczego, Diversity & Inclusion Board, którego członkami zostali m.in. przedstawiciele środowisk gejowskich. Zapowiedziano również ścisłą współpracę z organizacją Human Rights Campaign, publikującą raport Corporate Equality Index, opisujący sposób traktowania pracowników, klientów i inwestorów ze środowisk homoseksualnych przez światowe korporacje. (LL)

(06.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.