Projekt nowelizacji ustawy o cyberbezpieczeństwie "korupcjogenny i niebezpieczny"?  |  Bank Pekao SA przygotowuje przetarg  |  Zmiany w Grupie Eurozet: awans i odejścia  |  Drugi sezon "MasterChef Nastolatki" w TVN  |  Serwis streamingowy Televio zakończy działalność  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w Polsacie  |  Platforma telewizyjna Avios uruchomi serwis VOD  |  Telewizja Puls z kontynuacjami  |  Widownia "Gogglebox. Przed telewizorem" w naziemnym TTV  |  Po trzech kwartałach 2024 roku wartość rynku reklamy wzrosła. Raport Publicis Groupe  |  Nowe Horyzonty kończą rozmowy  |  Startuje kampania Ministerstwa Cyfryzacji  |  Digitree Group wypracował 58,7 mln zł przychodów  |  Meta stanie przed sądem pod zarzutem próby zlikwidowania konkurencji  |  ONZ: od przejęcia władzy talibowie aresztowali w Afganistanie dziennikarzy 256 razy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Projekt nowelizacji ustawy o cyberbezpieczeństwie "korupcjogenny i niebezpieczny"?  |  Bank Pekao SA przygotowuje przetarg  |  Zmiany w Grupie Eurozet: awans i odejścia  |  Drugi sezon "MasterChef Nastolatki" w TVN  |  Serwis streamingowy Televio zakończy działalność  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w Polsacie  |  Platforma telewizyjna Avios uruchomi serwis VOD  |  Telewizja Puls z kontynuacjami  |  Widownia "Gogglebox. Przed telewizorem" w naziemnym TTV  |  Po trzech kwartałach 2024 roku wartość rynku reklamy wzrosła. Raport Publicis Groupe  |  Nowe Horyzonty kończą rozmowy  |  Startuje kampania Ministerstwa Cyfryzacji  |  Digitree Group wypracował 58,7 mln zł przychodów  |  Meta stanie przed sądem pod zarzutem próby zlikwidowania konkurencji  |  ONZ: od przejęcia władzy talibowie aresztowali w Afganistanie dziennikarzy 256 razy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Projekt nowelizacji ustawy o cyberbezpieczeństwie "korupcjogenny i niebezpieczny"?  |  Bank Pekao SA przygotowuje przetarg  |  Zmiany w Grupie Eurozet: awans i odejścia  |  Drugi sezon "MasterChef Nastolatki" w TVN  |  Serwis streamingowy Televio zakończy działalność  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w Polsacie  |  Platforma telewizyjna Avios uruchomi serwis VOD  |  Telewizja Puls z kontynuacjami  |  Widownia "Gogglebox. Przed telewizorem" w naziemnym TTV  |  Po trzech kwartałach 2024 roku wartość rynku reklamy wzrosła. Raport Publicis Groupe  |  Nowe Horyzonty kończą rozmowy  |  Startuje kampania Ministerstwa Cyfryzacji  |  Digitree Group wypracował 58,7 mln zł przychodów  |  Meta stanie przed sądem pod zarzutem próby zlikwidowania konkurencji  |  ONZ: od przejęcia władzy talibowie aresztowali w Afganistanie dziennikarzy 256 razy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 06, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Barilla zmienia strategię po wypowiedzi prezesa o homoseksualistach

Włoska grupa Barilla, największy na świecie producent makaronów, dokonała zmian w strategii komunikacyjnej w związku z niedawną kontrowersyjną wypowiedzią jej szefa rady dyrektorów dotyczącą homoseksualistów.

Pod koniec września Guido Barilla, szef rady dyrektorów grupy Barilla, oświadczył w wywiadzie radiowym, że w kampaniach reklamowych jego firmy nie będą występować pary homoseksualne. Wypowiedź wywołała falę komentarzy i oburzenia - włoskie organizacje gejowskie i partie lewicowe ogłosiły bojkot produktów grupy Barilla oraz współpracujących z nią firm.
Wczoraj włoska firma poinformowała, że od tej pory w spotkaniach z mediami Barillę reprezentować będą wyłącznie jej rzecznik Luca Virginio i prezes Claudio Colzani. Podkreślono również, że grupa zdecydowała się na utworzenie nowego działu doradczego, Diversity & Inclusion Board, którego członkami zostali m.in. przedstawiciele środowisk gejowskich. Zapowiedziano również ścisłą współpracę z organizacją Human Rights Campaign, publikującą raport Corporate Equality Index, opisujący sposób traktowania pracowników, klientów i inwestorów ze środowisk homoseksualnych przez światowe korporacje. (LL)

(06.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.