Havas Worldwide Warsaw rozpoczyna współpracę z NC+

(fot. Piotr Król)
Platforma NC+ po przetargu podpisała umowę o współpracy z Havas Worldwide Warsaw w zakresie działań digital.
Do zadań agencji należy opracowanie strategii działań komunikacji marketingowej NC+ i Canal+ w obszarze digital marketingu. - O wyborze tej agencji zdecydowało doskonałe zrozumienie roli mediów elektronicznych – powiedział Jan Wykrytowicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i badań NC+.
Pierwszym wspólnym projektem platformy NC+ i Havas Worldwide Warsaw była kampania „Moje El Clásico”, przygotowana na potrzeby promocji transmisji meczu FC Barcelona - Real Madryt. Poza opracowaniem koncepcji strony internetowej i przeprowadzeniem kampanii internetowej agencja podsunęła pomysł, by podczas transmisji meczu oprócz standardowego, neutralnego komentarza zaoferować możliwość wyboru alternatywnych: probarcelońskiego lub promadryckiego. Przez 10 dni strona odnotowała 300 tys. wizyt.
Za kompleksową obsługę NC+ odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która dotychczas zajmowała się także działaniami z obszaru interactive. (AMS)
(06.11.2013)
