Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 06, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Havas Worldwide Warsaw rozpoczyna współpracę z NC+

(fot. Piotr Król)

Platforma NC+ po przetargu podpisała umowę o współpracy z Havas Worldwide Warsaw w zakresie działań digital.

Do zadań agencji należy opracowanie strategii działań komunikacji marketingowej NC+ i Canal+ w obszarze digital marketingu. - O wyborze tej agencji zdecydowało doskonałe zrozumienie roli mediów elektronicznych – powiedział Jan Wykrytowicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i badań NC+.
Pierwszym wspólnym projektem platformy NC+ i Havas Worldwide Warsaw była  kampania „Moje El Clásico”, przygotowana na potrzeby promocji transmisji meczu FC Barcelona - Real Madryt. Poza opracowaniem koncepcji strony internetowej i przeprowadzeniem kampanii internetowej agencja podsunęła pomysł, by podczas transmisji meczu oprócz standardowego, neutralnego komentarza zaoferować możliwość wyboru alternatywnych: probarcelońskiego lub promadryckiego. Przez 10 dni strona  odnotowała 300 tys. wizyt.
Za kompleksową obsługę NC+ odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która dotychczas zajmowała się także działaniami z obszaru interactive. (AMS)

(06.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.