Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 05, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN liderem, TVP Info coraz dalej

Największy udział w widowni telewizyjnej miał w październiku 2013 roku TVN – zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej osób w wieku 16-49 lat.

Wszystkie cztery główne telewizje w obu grupach zanotowały gorsze wyniki niż rok temu. Udział TVN w grupie ogólnej wyniósł 13,31 proc. (w ub.r. 15,89 proc.). Druga była Jedynka z wynikiem 12,37 proc. (13,70 proc.), a tuż za nią Polsat – 12,35 proc. (14,57 proc.). W pierwszej piątce znalazły się jeszcze: TVP 2 – 10,97 proc. (12,51 proc.) i TVN Siedem – 3,58 proc. (wzrost z 2,70 proc.). Z pierwszej dziesiątki kanałów o największej widowni wypadł TVP Info (miał 1,24 proc. udziału wobec 3,40 proc. w ub.r.).
W grupie komercyjnej prowadzi TVN z wynikiem 15,46 proc. (spadek z 17,09 proc. w ub.r.), wyprzedzając Polsat - 13,23 proc. (16,82 proc.). Główne anteny telewizji publicznej miały słabsze wyniki: Dwójka – 9,27 proc. (10,57 proc.), Jedynka – 8,29 proc. (10,27 proc.). Piąte miejsce zajmuje TV Puls – 3,73 proc. (2,82 proc.). W pierwszej dziesiątce znalazły się też: TVN Siedem, TV 4, TVN 24, Polsat 2 i TVP Seriale – oprócz TVN 24 wszystkie wypadły lepiej, niż rok temu. W grupie komercyjnej kanał TVP Info nie wszedł nawet do pierwszej dwudziestki.
Dane Nielsen Audience Measurement.

W październiku 2013 "Wiadomości" powiększyły przewagę nad "Faktami"

(RUT, 05.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.