Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 05, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy w Tesco zależne od twarzy klienta

Sieć handlowa Tesco zamierza montować na swoich stacjach benzynowych ekrany reklamowe pozwalające na rozpoznanie twarzy klienta i wyświetlanie spersonalizowanego przekazu reklamowego - ujawnił dziennik “The Guardian”.

Według gazety, w ciągu najbliższych pięciu lat ekrany z funkcją skanowania twarzy zamontowane zostaną na wszystkich stacjach benzynowych Tesco w Wielkiej Brytanii (obecnie jest ich ok. 450). Producentem technologii o nazwie OptimEyes, pozwalającej na dopasowanie reklam do twarzy klienta, jest firma Amscreen, której właścicielem jest lord Alan Sugar m.in. wynalazca komputerów Amstrad.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.