Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 04, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Staniszewski szefem strategii w grupie Havas Worldwide

Marek Staniszewski

Marek Staniszewski z początkiem listopada objął stanowisko chief strategy officer Havas Worldwide.

Staniszewski sprawuje nadzór strategiczny nad wszystkimi projektami w grupie, realizowanymi przez: Havas Worldwide Warsaw (agencja ATL), Havas Engage Warsaw (agencja marketingu), Havas Worldwide Digital Warsaw (agencja interaktywna) i Havas PR. Docelowo w ramach grupy ma powstać odrębna struktura do realizacji projektów strategiczno-konsultingowych. Staniszewski ma stanąć na jej czele.
Marek Staniszewski ostatnio był dyrektorem wykonawczym pionu marketingu Canal+ Cyfrowego. Odszedł z tej spółki w marcu br. i rozpoczął projekt pod nazwą Farma Inwencji - cykliczne wydarzenie, na które złożą się warsztaty, wykłady, prelekcje, seminaria prowadzone przez  ekspertów polskich i zagranicznych, głównie na temat innowacji i kreatywnego myślenia. Przed podjęciem pracy w Canal+ Staniszewski był wiceprezesem agencji Young & Rubicam i chief strategy officer Young & Rubicam Brands.

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.