Marek Staniszewski szefem strategii w grupie Havas Worldwide

Marek Staniszewski
Marek Staniszewski z początkiem listopada objął stanowisko chief strategy officer Havas Worldwide.
Staniszewski sprawuje nadzór strategiczny nad wszystkimi projektami w grupie, realizowanymi przez: Havas Worldwide Warsaw (agencja ATL), Havas Engage Warsaw (agencja marketingu), Havas Worldwide Digital Warsaw (agencja interaktywna) i Havas PR. Docelowo w ramach grupy ma powstać odrębna struktura do realizacji projektów strategiczno-konsultingowych. Staniszewski ma stanąć na jej czele.
Marek Staniszewski ostatnio był dyrektorem wykonawczym pionu marketingu Canal+ Cyfrowego. Odszedł z tej spółki w marcu br. i rozpoczął projekt pod nazwą Farma Inwencji - cykliczne wydarzenie, na które złożą się warsztaty, wykłady, prelekcje, seminaria prowadzone przez ekspertów polskich i zagranicznych, głównie na temat innowacji i kreatywnego myślenia. Przed podjęciem pracy w Canal+ Staniszewski był wiceprezesem agencji Young & Rubicam i chief strategy officer Young & Rubicam Brands.
AMS
