Łódź szykuje cztery kampanie reklamowe
Władze Łodzi ogłosiły konkurs na spójną koncepcję kreatywną czterech kampanii promujących miasto.
Celem kampanii "Łódź kreuje - centrum przemysłów kreatywnych" ma być budowa wizerunku Łodzi jako miasta kreatywnego, które warto odwiedzać i w którym warto żyć. Działania zaplanowane na maj - wrzesień 2014 roku mają obejmować prasę, radio, Internet i nośniki zewnętrzne. Budżet tej kampanii wynosi 1,23 mln zł.
Kolejna kampania realizowana będzie pod hasłem "Łódź kreuje - promocja Łodzi gospodarczej" od marca do czerwca 2014 roku w telewizji, prasie, Internecie i na nośnikach zewnętrznych. Wartość działań to 1,05 mln zł.
"Łódź na weekend - promocja oferty turystycznej Łodzi typu city break" to kolejny projekt zaplanowany na przyszły rok. Działania mają być prowadzone m.in. w telewizji, kinie, prasie, radiu, Internecie. Na te działanie władze Łodzi przeznaczą ponad 2 mln zł. Czwarta kampania ma zaś zachęcić do studiowania w Łodzi. Działania skierowane do maturzystów obejmą m.in. outdoor, prasę, Internet. Na tę kampanię przeznaczono najmniejszy budżet - 300 tys. zł.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie można składać do 12 listopada, prace konkursowe - do 9 grudnia br. Rozstrzygnięcie zaplanowano na 16 grudnia. Nagrodą w konkursie jest zaproszenie autora zwycięskiej pracy do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki. (DR)
(04.11.2013)










