Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 17, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Macroscope OMD od lutego będzie pracował dla Kompanii Piwowarskiej

Dom mediowy Macroscope OMD wygrał przetarg na obsługę wszystkich marek należących do Kompanii Piwowarskiej SA.

W przetargu, ogłoszonym na początku grudnia 2005 r., wzięły udział także Starcom (współpracował od 2000 r. z KP), Initiative Warszawa, Mediaedge:cia (zaproszenie dostał także MediaCom Warszawa, ale wycofał się z rywalizacji). Na krótkiej liście znalazły się OMD oraz Starcom. Piotr Piechocki, kierownik ds. planowania i zakupu mediów Kompanii Piwowarskiej, napisał w komunikacie o zwycięzcy: ”OMD bardzo trafnie rozszyfrowało grupy docelowe Lecha i Tyskiego i dobrze wykorzystało tę wiedzę przy konstruowaniu rocznych planów mediowych. Przedłożyło także korzystniejszą ofertę finansową oraz lepsze warunki zakupu czasu reklamowego w telewizji i na nośnikach outdoorowych”.

(MAP, 17.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.