Macroscope OMD od lutego będzie pracował dla Kompanii Piwowarskiej

Dom mediowy Macroscope OMD wygrał przetarg na obsługę wszystkich marek należących do Kompanii Piwowarskiej SA.
W przetargu, ogłoszonym na początku grudnia 2005 r., wzięły udział także Starcom (współpracował od 2000 r. z KP), Initiative Warszawa, Mediaedge:cia (zaproszenie dostał także MediaCom Warszawa, ale wycofał się z rywalizacji). Na krótkiej liście znalazły się OMD oraz Starcom. Piotr Piechocki, kierownik ds. planowania i zakupu mediów Kompanii Piwowarskiej, napisał w komunikacie o zwycięzcy: ”OMD bardzo trafnie rozszyfrowało grupy docelowe Lecha i Tyskiego i dobrze wykorzystało tę wiedzę przy konstruowaniu rocznych planów mediowych. Przedłożyło także korzystniejszą ofertę finansową oraz lepsze warunki zakupu czasu reklamowego w telewizji i na nośnikach outdoorowych”.(MAP, 17.01.2006)
