Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 30, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FIFA zmienia zasady dla sponsorów

FIFA przedstawiła wczoraj zmiany w zasadach sponsoringu piłkarskich mistrzostw świata, które będą obowiązywać na mundialach w 2018 i 2022 roku.

Zachowany zostanie obecny podział sponsorów imprezy na trzy kategorie. Nowe regulacje nie zmieniają zasad dotyczących oficjalnych partnerów FIFA i globalnych sponsorów imprezy (w sumie 14 firm). Zreformowana została natomiast trzecia kategoria - dotychczasowych partnerów narodowych (national supporters) zastąpią sponsorzy regionalni. FIFA zamierza podpisać umowy sponsorskie z czterema firmami w każdym z pięciu regionów - Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie, Azji oraz w Afryce i na Bliskim Wschodzie.
Podczas przyszłorocznego mundialu w Brazylii oficjalnymi partnerami FIFA będą: Adidas, Coca-Cola, Hyundai/Kia, Emirates, Sony i Visa, a sponsorami globalnymi: Budweiser, Castrol, Continental, Johnson & Johnson, McDonald's, Moypark, Oi i Yingly.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.