Polscy olimpijczycy ambasadorami akcji Procter & Gamble
Sto dni przed zimowymi igrzyskami olimpijskimi 2014 w Soczi Procter & Gamble inauguruje drugą odsłonę kampanii „Dziękuję Ci, Mamo”.
Do udziału w kampanii firma P&G zaprosiła znanych sportowców. Pokażą oni, że za medalem każdego olimpijczyka stoi jego mama. Podczas konferencji, która wczoraj odbyła się w Centrum Olimpijskim w Warszawie, przedstawieni zostali polscy ambasadorzy kampanii: narciarka biegowa Paulina Maciuszek, łyżwiarka (brązowa medalistka zimowych igrzysk olimpijskich w Vancouver 2010) Katarzyna Bachleda-Curuś, a także skoczek narciarski Maciej Kot. Ambasadorzy wzięli udział w spotach, które promują kampanię P&G. Seria „Wychować olimpijczyka”, której pierwszą odsłonę można było zobaczyć w ub.r. w czasie igrzysk olimpijskich w Londynie, w tym roku obejmuje 28 filmów.
AW
