„Jeden z dziesięciu” wygrywa z „Postaw na milion"
Z dwóch emitowanych w TVP 2 teleturniejów lepsze wyniki oglądalności ma prowadzony przez Tadeusza Sznuka program „Jeden z dziesięciu”.
„Jeden z dziesięciu” od początku września gromadzi średnio 1,75 mln widzów (dane do 28 października), podczas gdy „Postaw na milion” (prowadzony przez Łukasza Nowickiego) ma ich 1,45 mln.
Pierwszy z teleturniejów jest nadawany od poniedziałku do piątku o godz. 18.50 i daje Dwójce średnio 14,4 proc. udziału w rynku. Przegrywa ze stacjami komercyjnymi emitującymi w tym czasie m.in. swoje programy informacyjne: Polsat ma 22,3 proc. udziału, a TVN - 18,9 proc. Wyprzedza zaś Jedynkę, osiągającą 7,2 proc. (m.in. infotainment „Świat się kręci”). Mniejszy udział „Jeden z dziesięciu” ma w grupie komercyjnej – 8,1 proc. Tu także przegrywa z Polsatem i TVN (odpowiednio 23,3 i 19,1 proc.), a wygrywa z Jedynką (4,6 proc.).
Z kolei teleturniej „Postaw na milion” – emitowany w soboty o 19.05 – przegrywa z wszystkimi konkurencyjnymi stacjami w obu grupach. Wśród wszystkich widzów ma średnio 11,6 proc., podczas gdy TVN osiąga 17,2 proc., Jedynka – 15,4 proc., a Polsat – 13,1 proc. W grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) sobotni teleturniej daje Dwójce średnio 7,4 proc. udziału. TVN ma w tym czasie 18,1 proc., Polsat - 12,7 proc., a Jedynka - 11,9 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
RUT
