Dariusz Zieliński odpowiada za markę Newsweek

Dariusz Zieliński (fot.: materiały prasowe)
Z początkiem listopada Dariusz Zieliński zostanie w Ringier Axel Springer Polska dyrektorem zarządzającym marką Newsweek.
Zieliński będzie odpowiadał za rozwój marki Newsweek - zarówno samego tygodnika, jak też serwisu Newsweek.pl, wydań cyfrowych i innych projektów wydawniczych.
„Strategię rozwoju naszej firmy opieramy na wykorzystywaniu potencjału, jaki mają nasze silne i rozpoznawalne marki” - mówi Edyta Sadowska, prezes Ringier Axel Springer Polska, cytowana w komunikacie prasowym. „Jestem przekonana, że Darek Zieliński wraz z naszym zespołem będzie dynamicznie rozwijał istniejące i budował nowe produkty wokół marki Newsweek” - dodała.
Dariusz Zieliński przez ostatnie dwa lata pracował w wydawnictwie G+J Polska, gdzie jako dyrektor ds. strategii i rozwoju new business odpowiadał za działania new business w ramach segmentu Men and Special Interest dla tytułów: „National Geographic Polska”, „NG Traveler”, „fokus” i „Focus Historia”.
(29.10.2013)
