Dział: PRASA

Dodano: Październik 29, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dariusz Zieliński odpowiada za markę Newsweek

Dariusz Zieliński (fot.: materiały prasowe)

Z początkiem listopada Dariusz Zieliński zostanie w Ringier Axel Springer Polska dyrektorem zarządzającym marką Newsweek.

Zieliński będzie odpowiadał za rozwój marki Newsweek - zarówno samego tygodnika, jak też serwisu Newsweek.pl, wydań cyfrowych i innych projektów wydawniczych.
„Strategię rozwoju naszej firmy opieramy na wykorzystywaniu potencjału, jaki mają nasze silne i rozpoznawalne marki” - mówi Edyta Sadowska, prezes Ringier Axel Springer Polska, cytowana w komunikacie prasowym. „Jestem przekonana, że Darek Zieliński wraz z naszym zespołem będzie dynamicznie rozwijał istniejące i budował nowe produkty wokół marki Newsweek” - dodała.
Dariusz Zieliński przez ostatnie dwa lata pracował w wydawnictwie G+J Polska, gdzie jako dyrektor ds. strategii i rozwoju new business odpowiadał za działania new business w ramach segmentu Men and Special Interest dla tytułów: „National Geographic Polska”, „NG Traveler”, „fokus” i „Focus Historia”.

(29.10.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.