"Mam talent" najchętniej oglądanym programem rozrywkowym
Spośród telewizyjnych programów rozrywkowych najwięcej widzów przyciąga szósta edycja "Mam talent" w TVN.
Z danych Nielsen Audience Measurement za okres 1 września–27 października wynika, że emitowany w soboty o 20 show "Mam talent" gromadzi w TVN średnio 3,24 mln widzów. Wypada też najlepiej pod względem udziału w rynku, osiągając 22,6 proc. wśród wszystkich widzów i 25,8 proc. w grupie komercyjnej osób mających 16-49 lat. Drugi pod względem widowni jest kulinarny show tej stacji "MasterChef" – 2,81 mln widzów (niedziela, godz. 20), a tuż za nim plasuje się "Tylko muzyka. Must be the Music" Polsatu – 2,80 mln widzów (także niedziela o 20). Jeśli chodzi o udział w rynku, to "Tylko muzyka" zajmuje drugie miejsce w grupie ogólnej z wynikiem 17,8 proc., wyprzedzając "MasterChef" – 17,4 proc., natomiast w grupie komercyjnej lepiej wypada "MasterChef" z udziałem 23,2 proc. "Tylko muzyka" ma tutaj 20,1 proc. udziału.
Drugi show Polsatu "Tylko taniec. Got to Dance" zajmuje czwarte miejsce ze średnią widownią 2,3 mln osób (emisja w piątki o 20). Dalej są: "The Voice of Poland" TVP 2 – 1,99 mln widzów (soboty o 20) oraz kulinarny talent show Polsatu "Topchef" – 1,71 mln widzów (środy o 20.35). (RUT)
(29.10.2013)










