Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 25, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amerykański film reklamuje się pustymi stronami w "NYT" (wideo)

W ramach kampanii promocyjnej filmu ”The Book Thief” dziennik ”The New York Times” opublikował w środę dwie puste strony.

Jedynym napisem na nietypowej reklamie był wydrukowany małą czcionką adres strony internetowej (wordsarelife.com), zawierającej informacje o filmie. Ogłoszenie jest częścią kampanii promującej film wyprodukowany przez 20th Century Fox, która prowadzona jest pod hasłem "Imagine a World Without Words" (tłum. ”Wyobraź sobie świat bez słów”).

Galę konkursu prowadził Cezary Szymanek - redaktor naczelny "Bloomberg Businessweek Polska"(fot. Michał Obara)
Nietypowe ogłoszenie w "NYT".
W kategorii Polityka pieniężna i stabilność finansowa najlepszy był Krzysztof Berenda (RMF24.pl/RMF FM)(fot. Michał Obara)

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.