Liczba gospodarstw i instytucji opłacających abonament RTV  |  Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę  |  PBI pracuje nad identyfikatorem PBI ID  |  Heinz Polska rozpoczyna przetarg  |  KRRiT nie zrealizuje badania  |  Walne Agory zgodziło się na wydzielenie działalności muzycznej  |  Drugi sezon serialu Canal+  |  Oglądalność "Miłości za wszelką cenę" w TV 4  |  Polskie Radio potrzebuje samochodów  |  Serwis Sweet.tv uruchomił dwa kolejne kanały FAST  |  Ruszyła pierwsza polska strona Anty-SLAPP  |  Pepco potwierdza  |  Właściciel x-kom prowadzi przetarg  |  Euvic Media i Mufu wygrywają  |  Fox News pozwane przez żonę dziennikarza zabitego w Ukrainie  |  Szwedzki dziennikarz aresztowany po protestach w Stambule czeka na proces  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba gospodarstw i instytucji opłacających abonament RTV  |  Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę  |  PBI pracuje nad identyfikatorem PBI ID  |  Heinz Polska rozpoczyna przetarg  |  KRRiT nie zrealizuje badania  |  Walne Agory zgodziło się na wydzielenie działalności muzycznej  |  Drugi sezon serialu Canal+  |  Oglądalność "Miłości za wszelką cenę" w TV 4  |  Polskie Radio potrzebuje samochodów  |  Serwis Sweet.tv uruchomił dwa kolejne kanały FAST  |  Ruszyła pierwsza polska strona Anty-SLAPP  |  Pepco potwierdza  |  Właściciel x-kom prowadzi przetarg  |  Euvic Media i Mufu wygrywają  |  Fox News pozwane przez żonę dziennikarza zabitego w Ukrainie  |  Szwedzki dziennikarz aresztowany po protestach w Stambule czeka na proces  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba gospodarstw i instytucji opłacających abonament RTV  |  Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę  |  PBI pracuje nad identyfikatorem PBI ID  |  Heinz Polska rozpoczyna przetarg  |  KRRiT nie zrealizuje badania  |  Walne Agory zgodziło się na wydzielenie działalności muzycznej  |  Drugi sezon serialu Canal+  |  Oglądalność "Miłości za wszelką cenę" w TV 4  |  Polskie Radio potrzebuje samochodów  |  Serwis Sweet.tv uruchomił dwa kolejne kanały FAST  |  Ruszyła pierwsza polska strona Anty-SLAPP  |  Pepco potwierdza  |  Właściciel x-kom prowadzi przetarg  |  Euvic Media i Mufu wygrywają  |  Fox News pozwane przez żonę dziennikarza zabitego w Ukrainie  |  Szwedzki dziennikarz aresztowany po protestach w Stambule czeka na proces  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 25, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

OFE bronią się kampanią edukacyjną

Rząd zapowiada wprowadzenie zakazu reklamowania otwartych funduszy emerytalnych, tymczasem Powszechne Towarzystwa Emerytalne wraz z Lewiatanem przygotowują kampanię edukacyjną dotyczącą OFE.

Przygotowane przez firmę Lewiatan kreacje mają charakter edukacyjny i dotyczą dwufilarowego obowiązkowego systemu emerytalnego. Kampania, którą organizuje Konfederacja Lewiatan przy współpracy z PTE, rozpocznie się 4 listopada i potrwa do 15 grudnia. Strategię i kreację kampanii ATL przygotowała agencja Grey Group. Zakupem mediów zajmował się dom mediowy Universal McCann. Spoty emitowane będą w TVP, TVN i Polsacie oraz w kanałach tematycznych. Kampania telewizyjna wsparta będzie działaniami w Internecie, które prowadzi agencja VML.
Na stronie Ministerstwa Pracy znalazła się informacja mówiąca o wprowadzeniu zakazu „działalności polegającej na publikacji i emisji reklam dotyczących otwartych funduszy”. Za jego złamanie mają grozić dwa lata więzienia lub grzywna w wysokości miliona złotych. Stosowna nowelizacja prawa miałaby wejść w życie 31 stycznia 2014 roku.
Czy organizując teraz kampanię, Lewiatan i PTE robią to z obawy, że gdy projekt ministerstwa wejdzie w życie, takie praktyki będą zakazane? Joanna Zaręba, dyrektor departamentu komunikacji Konfederacji Lewiatan tłumaczy, że pomysł kampanii edukacyjnej pojawił się już jakiś czas temu i nie był związany z projektem Ministerstwa Pracy opublikowanym ok. dwóch tygodni temu. – Te sprawy nie są ze sobą powiązane – zapewnia Zaręba. Akcje edukacyjne mogą okazać się skutecznym pomysłem na omijanie zakazu prowadzenia kampanii marketingowych przez fundusze. – Takie kampanie mają na celu jedynie uświadomienie, jak ważne jest utrzymanie dwufilarowego obowiązkowego systemu emerytalnego. Nie są namawianiem do zapisywania się do konkretnych funduszy. Nie jest to więc faktycznie reklamowanie się – dodaje Zaręba. 

AW

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.