Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 24, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Apple porównuje nowego iPada do ołówka (wideo)

W nocy z wtorku na środę koncern Apple zaprezentował nowy model iPada oraz promujący go spot reklamowy.

W reklamie zatytułowanej "Pencil" nowy iPad Air jest porównywany do ołówka - podkreśla się jego wszechstronność i wskazuje sytuacje, w których urządzenie może być wykorzystane. Za kreację 60-sekundowego spotu odpowiada agencja TBWA/Media Arts Lab.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.