Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 23, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed TVN i Polsatem

Dane z okresu 14.10.2013 - 20.10.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 12,92%
2 TVN 12,78%
3 Polsat 12,64%
4 TVP2 10,72%
5 TVN7 3,58%
6 TV PULS 3,18%
7 TVN24 3,10%
8 TV4 2,90%
9 Polsat2 1,81%
10 Puls 2 1,29%
11 TVP INFO 1,23%
12 TVP Seriale 1,20%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,16%
14 TVP Regionalna 0,96%
15 Polsat News 0,92%
16 Polsat Sport 0,90%
17 TVP Rozrywka 0,83%
18 ATM Rozrywka 0,81%
19 MiniMini+ 0,76%
20 TV6 0,76%
  Inne 25,55%

 













Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2013-10-14 20:46:00 7 042 19,70%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2013-10-16 20:44:30 5 518 15,44%
3 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ - ANGLIA - POLSKA TVP1 2013-10-15 20:35:03 5 001 13,99%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2013-10-17 20:30:01 4 601 12,87%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2013-10-16 20:07:55 4 440 12,42%
6 WIADOMOŚCI TVP1 2013-10-20 19:30:06 4 336 12,13%
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-10-20 20:02:02 4 108 11,49%
8 FAKTY TVN 2013-10-20 19:00:06 4 036 11,29%
9 TELEEXPRESS TVP1 2013-10-20 17:00:09 3 628 10,15%
10 PROGNOZA POGODY TVP1 2013-10-20 20:12:05 3 400 9,51%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(23.10.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.