Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 16, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cenineczka zachęca do wyprzedaży w Promenadzie

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej warszawskiego Centrum Handlowo-Rozrywkowego Promenada przygotowana przez agencję reklamową Paralotna.

Reklama ”Cenineczka” jest kontynuacją działań prowadzonych od jesieni 2005 roku, nawiązujących do motywów znanych z bajek. Tym razem projekt promuje zimowe wyprzedaże. Celem kampanii jest poinformowanie o tym, że w styczniu w Promenadzie można zrobić zakupy z rabatem do 70 proc. Przygotowano reklamę do prasy lokalnej, materiały POS eksponowane na terenie centrum oraz direct mail. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Easymedia.

(MŁ, 16.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.