Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 16, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pora zgłoszeń do Media Trendów

Do 10 lutego (pierwszy termin) bądź ostatecznie do 17 lutego można zgłaszać prace do tegorocznej, czwartej już edycji Konkursu Innowacji w Planowaniu Mediów oraz szóstej edycji konkursu Innowacji w Mass Mediach.

Organizatorami są agencja Eskadra Promarket i Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce. W Media Trendach, w części Innowacje w Planowaniu Mediów, oceniane będą mediaplany i kreatywność w wykorzystaniu mediów w kampaniach zrealizowanych w 2005 roku. Ta część podzielona jest na kategorie: telewizja, radio, kino, prasa, outdoor, Internet, media-mix, specyficzne dotarcie do grupy docelowej, wykorzystanie sponsoringu i akcji specjalnych. Jury oceniające prace domów mediowych będzie obradowało 28 lutego. Natomiast celem części Innowacje w Mass Mediach jest wyróżnienie marketingowych przedsięwzięć mediów. Tutaj wyróżniono kategorie dla mediów ogólnopolskich, lokalnych i branżowych: autopromocja, niekonwencjonalne wykorzystanie medium, zmiana ramówki, nowości oferty programowej, marketing społeczny, debiut roku. Jury będzie obradowało 1 marca. Gala konkursu odbędzie się 16 marca w Warszawie. Media Trendom będzie towarzyszyć seminarium - zaplanowano warsztaty ”Kreatywność w mediach”. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie mediatrendy.pl.

(MŁ, 16.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.