Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 18, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN przed TVP 1 i Polsatem

Dane z okresu 07.10.2013 - 13.10.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 13,69%
2 TVP1 12,75%
3 Polsat 11,84%
4 TVP2 11,31%
5 TVN7 3,88%
6 TVN24 3,08%
7 TV PULS 3,07%
8 TV4 3,06%
9 Polsat2 1,84%
10 Puls 2 1,31%
11 TVP INFO 1,29%
12 TVP Seriale 1,18%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,07%
14 TVP Regionalna 1,07%
15 Polsat News 0,96%
16 ATM Rozrywka 0,86%
17 TV6 0,84%
18 TVP Rozrywka 0,75%
19 TVN Style 0,74%
20 MiniMini+ 0,72%
  Inne 24,69%














Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2013-10-07 20:44:30 6 956 19,46%
2 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ UKRAINA - POLSKA TVP1 2013-10-11 19:50:33 5 919 16,56%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2013-10-09 20:44:55 5 542 15,50%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2013-10-10 20:31:29 4 661 13,04%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2013-10-07 20:07:41 4 349 12,17%
6 FAKTY TVN 2013-10-13 19:00:03 4 197 11,74%
7 WIADOMOŚCI TVP1 2013-10-08 19:30:10 4 000 11,19%
8 TELEEXPRESS TVP1 2013-10-13 17:00:04 3 928 10,99%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-10-10 20:01:11 3 573 10,00%
10 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 2013-10-12 20:00:46 3 516 9,84%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(18.10.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.