Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 17, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PR-owcy mają dość oczerniania branży

Ranking osób naruszających dobre imię branży public relations, zgłoszenia do Rady Etyki PR, listy z apelami o zaprzestanie działań oczerniających branżę i oferty szkoleń - takimi działaniami Polskie Stowarzyszenie Public Relations chce bronić wizerunku swojej branży.

Akcja prowadzona ma być pod hasłem "Stop oczernianiu PR-u". - Chcemy odczernić wizerunek branży, w której 99 procent osób zajmuje się rzetelną i etyczną pracą, a wrzucani są do jednego worka z propagandzistami - tłumaczy cel przedsięwzięcia Szymon Sikorski, prezes Polskiego Stowarzyszenia PR.
Stowarzyszenie postanowiło monitorować media pod względem wypowiedzi osób publicznych i w przypadkach, gdy będą one dyskredytować branżę, Stowarzyszenie ma wysyłać listy otwarte z apelami o zaniechanie takich działań wraz z informacjami, czym jest PR oraz ofertą szkoleń dotyczących PR. Zarząd Stowarzyszenia zapowiada też, że będzie informował opinię publiczną o takich wypowiedziach.
Powstanie też ranking osób najczęściej naruszających dobre imię branży. - To świetny pomysł, bo nastawiony jest na reakcję u samych źródeł. Zły PR dla PR robią nie PR-owcy, a niedouczeni - podkreślam niedouczeni - politycy, dziennikarze i pseudoeksperci. I to im trzeba uświadamiać, że deprecjonują pracę tysięcy rzetelnych ludzi - chwali inicjatywę Adam Łaszyn, prezes agencji Alert Media Communications. Monika Kaczmarek-Śliwińska, członek Rady Etyki PR, jest sceptyczna wobec tego pomysłu. - Nie wytaczałabym wojen, ale raczej skupiłabym się na pracy u podstaw, i to przede wszystkim wewnątrz naszej branży - mówi. I dodaje: - Nie rozumiem też, jakie działania miałaby podejmować Rada Etyki PR w zakresie wypowiedzi polityków. To tak, jakby lekarz zgłaszał moje wypowiedzi do samorządu lekarskiego, bo pomyliłam przeziębienie z grypą.

JS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.