Dział: WIDEO

Dodano: Październik 15, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bardziej przyklejeni do newsa

Mniej niż dwa lata zajmie nowemu kanałowi TVN 24 Biznes i Świat osiągnięcie zyskowności – ocenia Adam Pieczyński, członek zarządu TVN ds. programów informacyjnych.  W rozmowie z agencją Newseria Biznes podkreśla, że zmienione w ostatnich miesiącach podejście do informacji biznesowej w TVN CNBC przyniosło wzrost oglądalności o ponad 40 proc.

(15.10.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.