Miss Polonia wypromuje sklepy z modą
15.10.2013, 08:14

Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012, wspiera kampanię modowych sklepów online
Twarzą kampanii dwóch nowo otwartych sklepów internetowych (Moliera2.com i PlacTrzechKrzyzy.com) została Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012.
W drugiej połowie października 2013 roku rusza kampania sklepów internetowych z kolekcjami - Moliera2.com i PlacTrzechKrzyzy.com. Klienci mogą kupować ubrania i dodatki za pośrednictwem Internetu, ale są one też dostępne w salonach przy ul. Moliera 2 i na placu Trzech Krzyży 3/4 w Warszawie. Ich kampania reklamowa obejmuje prasę kobiecą, Internet (serwisy kobiece i lifestylowe) oraz outdoor w Warszawie i Krakowie. Kampania potrwa do grudnia br.
(AW, PR)
(15.10.2013)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
