Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 15, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Miss Polonia wypromuje sklepy z modą

Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012, wspiera kampanię modowych sklepów online

Twarzą kampanii dwóch nowo otwartych sklepów internetowych (Moliera2.com i PlacTrzechKrzyzy.com) została Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012.

W drugiej połowie października 2013 roku rusza kampania sklepów internetowych z kolekcjami - Moliera2.com i PlacTrzechKrzyzy.com. Klienci mogą kupować ubrania i dodatki za pośrednictwem Internetu, ale są one też dostępne w salonach przy ul. Moliera 2 i na placu Trzech Krzyży 3/4 w Warszawie. Ich kampania reklamowa obejmuje prasę kobiecą, Internet (serwisy kobiece i lifestylowe) oraz outdoor w Warszawie i Krakowie. Kampania potrwa do grudnia br.

(AW, PR) 

(15.10.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.