Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 11, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kto pisze poezję o płycie laminowanej na stronie Leroy Merlin

O płycie laminowanej Swiss Krobo Group zrobiło się głośno, gdy na stronie internetowej sklepu Leroy Merlin zaczęły pojawiać się komentarze, w których pisano, do czego można wykorzystać tę płytę. Leroy Merlin zapewnia, że nie generuje tych komentarzy.

Internauci na stronie internetowej sklepu Leroy Merlin oceniają płytę laminowaną marki Swiss Krobo Group i w żartobliwy sposób komentują, co wykonali z zakupionego towaru. Na stronie znalazły się m.in. takie wpisy: "Z płyty zrobiłem zbroje płytową. Pokonałem smoka ale żywiołak wody spowodował że napuchła i się nie mieszczę. Mimo wszystko płyta fantastyczna!!!", "Polecam wszystkim nałogowym majsterkowiczom, rower wyszedł fantastyczny i taniej niż w sklepie. Trochę koła napuchły po deszczu", "Zrobiłem z niej sandwicza, wyszedł czerstwy. Nie polecam", "Rewelacyjna płyta i jak byliśmy ostatnio za granicą na wakacjach w Turcji to wszyscy pytali gdzie można taką dostać i nie chcieli uwierzyć, że taka płyta wychodzi tak tanio i można ją dostać u nas w kraju". Komentarzy utrzymanych w podobnym tonie na stronie sklepu pojawiło się prawie 1,3 tys. O płycie w felietonie "Kto płyta, nie błądzi" pisał także Mariusz Szczygieł na łamach "Dużego Formatu", dodatku reporterskiego do "Gazety Wyborczej". "Wysokie oceny płyty i komentarze klientów Leroy Merlin przywróciły mi wiarę w Polaków. Już nie muszę być Czechem!" – czytamy w felietonie reportera.
Przedstawiciele sklepu podkreślają, że cieszy ich ta dyskusja i mają nadzieję, iż wpłynie ona pozytywnie na wizerunek sklepu. Jednak zaznaczają, że do dyskusji internautów nie zachęca żadna agencja.
Maciej Komarczuk, PR director z agencji 5tka & Marketing Szeptany, nie sądzi, by za dyskusją o płycie stał Leroy Merlin, jednak zaznacza: - Jeżeli byłaby to firma z produktami skierowanymi do młodszej grupy odbiorców, powiedziałbym, że to sprytne działanie firmy wspólnie z agencją.
Arkadiusz Legoń, dyrektor strategii agencji interaktywnej GoldenSubmarine, zwraca uwagę, że kluczowy dla rozwoju dyskusji był ostatni tydzień lutego br., kiedy na stronie Wykop.pl zamieszczono link do komentarzy. - Mamy gotową odpowiedź, jak zadziałał mechanizm wirusowy - wskazuje Legoń.
- Temat postów podłapało kilka forów internetowych i dzięki nimi też kilka kolejnych wpisów pojawiło się na stronie sklepu Leroy Merlin – mówi Maciej Komarczuk. I dodaje: - Może to być też działanie konkurencji.

Ravid Kuperberg, partner w izraelskiej agencji Mindscapes w rozmowie z Press.pl:
"Teraz trwa era kreatywności tłumu i ten tłum tylko czeka, by wziąć udział w czymś, co da ujście tej kreatywności. Komu to przeszkadza, że jest to część marketingowego procesu? Jeśli konsument może sam wziąć udział w reklamie, samemu stać się reklamą i sam zdecyduje w jakim charakterze , to czemu ma mieć pretensje, że za tym wszystkim stoi jakaś marka?"

DR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.